״אם זה לא מקדם אותך – אל תעשה את זה.״
אם אתם משקיעים כסף על אתר חדש חשוב לוודא שהוא באמת יקדם את המטרות העסקיות שלכם.
בסרטון אני מציג דוגמא קצרה על לקוח שלי מתחום הקריפטו (מטבעות דיגיטליים).
התהליך מכירה שלו עובד כך:
הדרכה חינמית > שיחה אישית למעוניינים בקורס המלא > מכירה.
על פניו זה נשמע פשוט, אבל להביא כמות גדולה של אנשים להדרכה – קצת פחות.
אז מה היה לנו כאן?
- האתגר (הבעיה) – להגדיל את כמות המשתתפים בהדרכות.
- הפתרון – חיזוק המסרים לפני טופס ההרשמה ויצירת סקרנות אצל הגולשים + הנגשה מהירה של הטופס בכל מקום באתר.
- התוצאה – כמות המשתתפים גדלה (מה שאומר שגם המכירות וההכנסות) 🥳
מה שעשינו היה פשוט לבנות את האתר בצורה שתתחבר לתהליך השיווק שלו ויהיה פרקטי עבורו ויעזור לו להגדיל את כמות המכירות וההכנסות בעסק.