מעוניינים לבנות אתר לעסק? כך תעשו זאת בקלות וביעילות!

בעלי עסקים? מעוניינים לנצל את התקופה לחיזוק החלקים בעסק שלכם? מחפשים את המישהו המושלם שיבנה לכם אתר בידיוק כמו שאתם מדמיינים?
המאמר הבא יעסוק בנושא של בניית אתר חדש לעסק וייתן לכם מידע פרקטי איך לעבוד עם בוני אתרים על מנת שתקבלו את התוצאה הכי טובה לעסק שלכם ובידיוק כמו שדמיינתם!

אז בואו נתחיל…

 

1. דעו מה אתם מחפשים:

לדעתי, אחד הדברים החשובים ביותר לפני שבכלל ניגשים לפתח משהו חדש שקשור לעסק (ובכלל בחיים) הוא שתדעו מה היעד שלכם.
אז שנייה לפני שאתם רצים לפרסם איזה פוסט בפייסבוק של "מחפש בונה אתרים תותח לעסק שלי!" עצרו שנייה.
חשבו מהם הדברים הכי מהותיים בשבילכם ומה התוצאה שתרצו להשיג באמצעות האתר.

דוגמא לדברים מהותיים:
1. עיצוב ייחודי (דורש מעצב מקצועי)
2. שהאתר יכיל המון תוכן (כתיבה מקצועית)
3. אתר עדכני באופן שוטף (ידרוש ניהול אתר שוטף)
4. שיהיה מכירתי (דגש על עניין השיווק)
5. שיהווה כאתר תצוגה
6. מחיר זול/יקר (לפי זה תוכלו גם להתאים את הציפיות שלכם)
6. ניהול קל ופשוט (תצטרכו מערכת פשוטה לתפעול)

דוגמא לתוצאות רצויות:
1. האם האתר אמור לשמש לכם כ"כרטיס ביקור עסקי"?
2. האם אתם מעוניינים לפתוח ערוץ הכנסה נוסף בעסק?
3. האם האתר שלכם יהווה סוג של קהילה עם מנויים?
4. האם האתר אמור לעזור ללקוחות ליצור איתכם קשר בקלות?
5. האם האתר אמור להגביר את המודעות למותג שלכם?
6. האם האתר אמור לעזור לכם גם בצורה הפיזית? (ישנם בעלי עסקים שמעדיפים לשלוח ללקוחותיהם לינק למוצרים שלהם במקום לחפש תמונות בקטלוג, והם אינם סולקים כספים דרך האתר.)

חשבו על זה בצורה הזאת, אם הייתם מקימים פרויקט חדש בעסק שלכם בצורה פיזית, איך הייתם מצפים שהדברים ייראו ויתנהלו?

2. מצאו מקורות השראה:

לאחר שחשבתם על כל הדברים החשובים לכם (וכמובן שרשמתם לעצמכם בצד), לכו לחפש קצת השראה!

ישנם המון דרכים יצירתיות ומגוון מקורות לשאוב השראה, אך אחת הדרכים הכי נפוצות לקבל השראה היא פשוט לחקור מעט את המתחרים שלכם.
חפשו אחר מתחרה חזק בתחום שלכם שאתם מתחברים לדרך שלו ובדקו איך הדברים עובדים אצלו.
תוכלו גם לבדוק בקבוצות פייסבוק, אינסטגרם וחיפושים בגוגל על אתרים נוספים בתחום שלכם.

כמובן שהכוונה בלחפש השראה היא לחלוטין לא להעתיק!

קבצו את כל האתרים שאהבתם במקום אחד והתחילו לסנן אותם עד שיישארו לכם 3 אתרים שהכי אהבתם ברשימה שלכם.
(יותר מידי אפשרויות בחירה רק יבלבלו אתכם – הישארו ממוקדים!)
בדקו איך הדברים עובדים באתרים אחרים ושלבו ביניהם, רשמו בנקודות מה אהבתם בכל אתר וכך תוכלו גם להבין ולדייק יותר טוב מה אתם רוצים שיהיה גם באתר שלכם.

בדרך הזו, אתם תייצרו לעצמכם תמונה ברורה יותר של מה הולך להיות באתר שלכם, ועם זה תוכלו לגשת בקלות לכל מעצב או מפתח אתרים שיבנה לכם את האתר המושלם בשבילכם!

3. חשבו כ"בונה אתרים":

אפשר לומר שעד שלב זה אתם כבר עשיתם את החלק שלכם, ומעכשיו תוכלו להעביר את שאר העבודה למעצב/מפתח אתרים שאיתו תבחרו לעבוד.

אבל דבר נוסף שחשוב שתדעו הוא שגם לאחר שאפיינתם ברמת ההבנה שלכם את הדברים, אתם עדיין לא מומחים בתחום ותצטרכו להבין איך הצד השני רואה את האפיון שלכם (אל דאגה, ממש עכשיו אפרט על זה).

אז חשוב שתדעו שמפתחי אתרים רואים את הדברים יותר בצורה קצת יותר טכנית ממה שאתם רואים.
המון דברים שנראים לעין שלכם די פשוטים או קלילים לביצוע, בשביל מפתח האתר שלכם העניין יכול להיות מעט יותר מורכב ממה שחשבתם.

העולם של בניית אתרים טכני מאוד ברובו מכיוון שכאשר אתם רואים את סקיצת העיצוב לאתר שלכם, זה נראה פשוט מכיוון שזה סה"כ תמונה, אבל עליכם לזכור שה"תמונה" שאתם רואים צריכה לקבל "חיים".
לכל כפתור/לינק/אלמנט יש פונקציונאליות מסוימת והוא אמור למלא תפקיד חשוב בחווית המשתמש באתר שלכם.

כאן נכנס הנושא של "איך לבחור בונה אתרים שמתאים לי?".

לא אגע בזה בהרחבה במאמר זה, אבל אוכל לומר לכם שצפייה בתיק עבודות של בעל המקצוע לדעתי תתן לכם תמונה טובה על הסגנון והיכולות של מי שאתם בוחרים לעבוד איתו (וכמובן שיותר חשוב זה התקשורת האישית שלכם מולו).
מתוך תיק העבודות תוכלו להבין האם הצד החזק שלו זה העיצוב, המורכבות בפיתוח של האתרים שלו או אולי בכלל הצד השיווקי.

לאחר שתבינו מי עומד לבנות לכם את האתר תוכלו לדעת האם זה בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם!

4. משתפים פעולה:

הרבה פעמים נוח לחשוב שברגע שסגרתם עם בעל מקצוע לבנות לכם אתר זו משימה של "שגר ושכח".

אתר לעסק שונה בהרבה מובנים מלספק מוצר מסוים או רק לספק שירות.
חשוב שתבינו את החשיבות של אתר מקצועי בשנת 2020 ותדעו שאתר (לא משנה מאיזה סוג) הוא נכס דיגיטלי לכל דבר, ולכן חשוב שתיהיו זמינים או אפילו תקצו את המשימה הזאת לאחד מאנשי הצוות שלכם בעסק שאתם סומכים עליו ובקשו ממנו להיות זמין למען בונה האתרים שלכם.

בעקרון, אין סיבה שבעל המקצוע שאיתו תעבדו יציק לכם יותר מידי או ישאל הרבה שאלות במידה ועשיתם כמו שצריך את החלק הראשון בתחילת המאמר.

ככל שתספקו למפתח האתר שלכם כמה שיותר תוכן ומידע ותבינו שהפרויקט מתנהל בצורה משוטפת, תוכלו להעלות את האתר לאוויר במהרה ותקבלו בידיוק את האתר שרציתם ותתחילו להניב ממנו תוצאות!

סיכום:

לבנות אתר חדש או לבחור בעל מקצוע מתאים זה לא עניין מורכב אבל לגמרי חשוב המיקוד שלכם כמי שהולכים להיות בעלי האתר.
המאמר הזה נכתב לאחר ניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים ופשוטים כאחד, ובא לעזור לכם לחסוך בזמן, עלויות ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר!

אז אם מעוניינים לבנות את האתר הבא שלכם ביחד איתי מוזמנים ליצור איתי קשר ממש בלחיצה כאן, וגם אם תבחרו אחרת אני מקווה שהמידע יעזור לכם להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם! 😊

בהצלחה!

"ידע שלא משותף עם העולם הוא ידע לא מועיל."
שתפו עם חברים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

אהבתם את מה שקראתם?

אלו מגוון מאמרים מקיפים ועל סמך ניסיון אישי בנושאי השיווק הדיגיטלי, עיצוב, קריאייטיב, מכירות, יזמות והתפתחות אישית.
הרשמו עכשיו בטופס ותתחילו לקבל את כל המאמרים השווים אל תיבת המייל שלכם!

*ובנוסף מקבלים מתנה ממש שווה שתעזור לכם לשווק את העסק כמו אלופים!

מתנות במיוחד בשבילך!

לבחירת מתנה שתיקח את העסק שלך קדימה, יש ללחוץ על אחת מהתמונות 👇🏼

ארגז הכלים למשווק המצליח

מעל 100 כלים דיגיטליים לשיווק כמו מקצוענים!

הרשמו וקבלו את "ארגז הכלים" במתנה!

מלאו את הפרטים בטופס הרשמה לניוזלטר שלי וקבלו ישירות למייל שלכם את "ארגז הכלים למשווק המצליח" לגמרי בחינם!

*אני לא שולח הרבה מיילים אבל כשאני שולח זה ממש שווה!

מסמך איפיון אתר מעוצב!

הגיע הזמן לבנות אתר חדש.

הגיע הזמן להפסיק לדחות משימות.

אם הייתי אומר לכם שאתם בסך הכל צריכים להקדיש 10 דקות למילוי שאלון ומיד לאחר מכן תקבלו מסמך איפיון אתר מעוצב ישירות למייל שלכם, הייתם מפסיקים עם הדחיינות?

במיוחד בשבילכם הכנתי שאלון אפיון אתר שבסופו תקבלו מסמך מעוצב למייל שלכם שתוכלו לשלוח לכל מי שתרצו שיבנה לכם את האתר!

*אני לא שולח הרבה מיילים אבל כשאני שולח זה ממש שווה!

מעוניינים לקבל הצעת מחיר?

מלאו את הפרטים בטופס ואני אחזור אליכם עם הצעת מחיר מותאמת אישית!